20 tipp rémálmok ellen

Létrehozva: 2017. február 20. 22:42

rémálom elleni tippek 20 rémálom-űző tipp


A napi hajsza után borzalmas érzés bezuhanni az ágyba, elaludni majd éjjel hideg verejtékben fürödve, rettegve ébredni.
A rossz álmok, az emberiség történelmének legrégebbi pontjai óta kísértik az aludnivágyót, kiváltó okai homályosak, bár néhány sejthető. A lidércnyomásról számos legenda, mítosz kering, és számos népi gyógymód ismert, amivel megelőzhetők.
Megkímélnék mindenkit a vámpír- és démonűző tippjeinktől, melyek mind a mai napig keringenek az interneten.
Azt ugyan nem tudom, hogy amikor rémálmok gyötrik az embert, van e egy gonosz láthatatlan démon aki a mellkasunkon ül és röhög a markába, azt azonban igen, hogy miképp orvosolhatók és előzhetők meg hosszútávon ezek a rossz hangulatú éjjelek:

  1. Lefekvés előtt 3-4 órával már ne fogyasszunk nehéz ételeket, ugyanis ha a szervezet az emésztéssel van elfoglalva, nehezen alszunk el, felületesebben pihenünk, zaklatottá válhatnak álmaink, arról már nem is szólva, hogy ha fájdalom- vagy diszkomfortérzet jelentkezik a testünkben (pl. hascsikarás), azt „beleálmodhatjuk” az álmainkba, melyek így rosszá válnak.
  2. Kerüljük a fűszeres, csípős ételeket és a szénhidrátokat is, ugyanis ezek megemésztése sok időben kerül.
  3. A nem megfelelő matrac miatt testszerte fájdalmas gócok alakulhatnak ki, ezért mindig törekedjünk rá, hogy kiváló ergonómiával rendelkező, igényeinknek megfelelő matracunk legyen.
  4. A párnaválasztás ugyanilyen fontos. Ha a nyakunk és vállövünk reggelente zsibogva jelez, akkor tudhatjuk: nem megfelelő a vánkosunk. Válasszunk igényeinknek megfelelő, kényelmes darabot.
  5. Természetes anyagok az ágyban, minél kevesebb poliészter. Antiallergén, bőrbarát textíliák használata.
  6. Feng-shui szerint berendezett hálószoba, vízerek kerülése.
  7. A fal színe legyen nyugtató (zöld, kék, fehér, sárga), kerüljük a rikító- vibráló árnyalatokat, a tűzpirosat, narancsot, feketét.
  8. Ne nézzünk horror filmet, mert az utolsó órák élményei hatással vannak álmaink tematikájára.

rémálom elleni tippek
  1. Ne nézzünk negatív felütésű híreket, műsorokat, katasztrófafilmeket.
  2. Ne olvassunk ijesztő történeteket, krimit, horrort, „megtörtént” tragédiákról készült beszámolót.
  3. Olvashatunk viszont vidám, könnyed, lélekmelengető könyveket.
  4. Tűnődhetünk kellemes élményeken, lehunyva a szemünket újraélve azt.
  5. Olvashatunk/ nézhetünk mesét gyermekeinkkel, vagy akár párunkkal is.
  6. Összebújhatunk szeretteinkkel, egy bögre meleg kakaó társaságában ráhangolódva az éjszakára.
  7. Tanuljuk meg ellazítani testünket és lelkünket. A relaxáció nem csak a rémálmokat űzi el, de segít a mindennapi stressz feloldásában.
  8. Használjunk álomcsapdát, a lidércek befogására, elhessegetésére.
  9. Ha stresszes életmódot folytatunk, próbáljuk meg megkeresni azokat a pontokat, amivel lazítani tudunk a fojtó körülményeken. A munkánka ne vigyük haza, hiszen az otthon a pihenés, regenerálódás színtere kell, hogy legyen
  10. Ha betegség, gyulladás van a szervezetben, az szintén előidézhet csúf rémálmokat. Keressük fel háziorvosunkat.
  11. A nőknek rossz hír, hogy menstruáció idején fokozottan álmodhatnak rosszakat, a görcsölés- fájdalom miatt. Emiatt hasfájósoknak javasolt éjszakára fájdalomcsillapító bevétele.
  12. Ha fizikálisan vagy érzelmileg kimerültünk elménk hajlamosabb a rémálomgyártásra, mint egyébként. Igyekezzünk vitaminkészítményekkel, vidám- baráti társasággal oldani a belső feszültséget, hogy alvásunk zavartalan keretben folyhasson.

Nyugodt álmokat és jó pihenést kívánunk!



Üzleteink várják Önt! A pontos címekért és infókért kattintson ide!

matracok egészségpénztárra


Egészségpénztárral, Erzsébet utalvánnyal és bankkártyával is fizethet!

Ha tetszik a cikk, lájkoljon minket - köszönjük


Ezeket olvastad már?

Vissza